×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ابلاغ دستورالعمل جدید ساخت‌وساز در پروژه‌های مسکن ملی

ابلاغ دستورالعمل جدید ساخت‌وساز در پروژه‌های مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۶

اقتصادنیوز: دستور العمل های جدید ساخت وساز مبنی بر طراحی و نحوه جدید ساخت وساز در تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن تدوین و ابلاغ شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: دستور العمل های جدید ساخت وساز مبنی بر طراحی و نحوه جدید ساخت وساز در تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن تدوین و ابلاغ شد.

داود دانشگر مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان با بیان اینکه تعیین تکلیف و ساماندهی شرایط ساخت وساز کشور و ارتقای وضعیت مهندسی از جمله موارد مهمی است که از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی دنبال می‌شود اظهار داشت: در حال حاضر ساماندهی وضعیت شرکت‌های حقوقی مهندسی به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار است. بیش از چهار هزار و پانصد شرکت سازنده حقوقی در سطح کشور وجود دارد که تقریبا در کنار هزار و دویست انبوه ساز، ساخت وساز را در کشور هدایت می‌کنند که با ابلاغ بخش نامه‌های سراسری درصدد ساماندهی آن‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری دکتر حمزه شکیب، ساماندهی وضعیت مجریان و سازندگان و به دنبال آن انبوه سازان در دستور کار است افزود: توقع ما این است که وضعیت ساخت وساز هم از لحاظ کیفیت ارتقا پیدا کند و هم خدمات مهندسی واقعی شود، قاعدتا تحقق این هدف، پیش نیاز‌های خاصی دارد که از جمله اصلاح دستورالعمل‌های مربوطه پس از گذشت چهارده سال است، این موضوع در دستور کار قرار گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.